12 Şub 2010

Manolya*

Manolyalar açarken
Eger kalbin sizlarsa
Düsün ki bir zamanlar
Seni ne çok severdim
O eski hatiralardan
Aklinda kalan varsa
Düsünki bir zamanlar sana manolyam derdim
Çiçeklerde gülerdi bahçelerde güldükçe sen
Askima bel baglayan binlerce bülbül vardi
Fakat düsün ki yavrum seni çilginca seven
Hayatta aziz bilen bir gönül vardi
Bu gün baska diyarlarda sana hasretim artik
Duymuyor kulaklarim kahkahali sesini
Ebediyen seninle ayri ve uzak kaldik
Fakat hala ararim o sicak sesini
Saçlarin aklasinca son manolyalar gibi
Torunlarinla otururken bazen diz dize
Bahset ki askimizdan son manolyalar gibi
Sonu aci olsada garbede etsin bizi
Ayrilis günümüzden birkaç yil sonra
Ölmüs diye duyarsan beni ararken eger
Yalvaririm sevgilim
Taçsiz kabrime ugra
Topragimin üzerine bir demet manolya ser

* Kimin yazdigini bilmiyorum ama nette dolasirken buldum, cok hosuma gitti...

Hiç yorum yok: